تله مشاور | سایت تخصصی مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته

نمایشی ازتبریز که درآلمان روی صحنه می‎رود

amigogasht.com | دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۶ ب.ظ

تبریز-ایرنا- معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت : نمایش 'جایی در نا کجا آباد' کاری از گروه نمایش 'آینای تبریز' به کارگردانی علیرضا کوشک ‎جلالی که از کتاب رابینسون کروزوئه اقتباس شده است، در مانهایم آلمان به روی صحنه می رود .

'علی محرمی' روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نمایش به دعوت اداره فرهنگ شهر کلن آلمان و تئاتر ملی مانهایم روز های ششم، نهم و دهم دسامبر(15، 18 و 20 آذرماه) در کشور آلمان به نمایش درمی آید.
وی افزود: این اثر تاکنون افزون بر 60 اجرا در شهرهای تبریز ، تهران ،مشهد و اهواز داشته و با حضور موفق در جشنواره بین المللی تئاتر فجر به عنوان کار برگزیده مخاطبان مورد تقدیر قرار گرفته است .
محرمی گفت: این نمایش همچنین اوایل امسال در فستیوال بین المللی 'ایتوس' در آنکارای ترکیه، نظر مخاطبان و منتقدان جشنواره را جلب کرد و به عنوان سفیر صلح و دوستی ایران در رسانه ها از آن یاد شد.
علی فتوحی سرپرست گروه آینا با ابراز خرسندی از این اتفاق خوب و حمایت های صورت گرفته از طرف مدیران و مسئولان استان، گفت: تبریز ظرفیت بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر در عرصه های بین المللی دارد و فقط کافی است هنرمندان کمی مورد حمایت و تشویق قرار بگیرند.
در این نمایش سیروس مصطفی و علی فتوحی بازی می کنند و محمدعلی مناجاتی و هومن جلالی، طراح و دراماتورژ و عبدالحسین لاله به عنوان پژوهشگر و محقق در کنار گروه حضور دارند.
3093/518/1656

انتهای پیام /*
  • amigogasht.com

فرهنگ

معماری

مغز

هنر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی